Obserwuj
Monika Skorek
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Gospodarka doświadczeń: perspektywa polskiego konsumenta
A Kacprzak, K Dziewanowska, M Skorek
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015
352015
Marka we współczesnym przedsiębiorstwie
M Skorek
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2013
152013
The empirical analysis of consumers’ attitudes towards experience realms
A Kacprzak, K Dziewanowska, M Skorek
Proceedings of Annual Paris Business Research Conference, 1-12, 2015
142015
Studium przypadku w nauczaniu marketingu
M Skorek, M Trojanowski, A Wilczak
Marketing w realiach współczesnego rynku. Strategie i działania marketingowe …, 2010
112010
Attitudes of Polish Consumers Toward Experiential Marketing
M Skorek
Journal of Management and Business Administration Central Europe 24 (4), 109-124, 2016
72016
Budowanie kultowych marek w oparciu o społeczność wokół marki
K Dziewanowska, M Skorek
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Usług 660 …, 2011
72011
Zakupy–przymus czy przyjemność? Analiza motywacji współczesnych konsumentów w świetle badań jakościowych
M Skorek, K Dziewanowska, A Kacprzak
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 825, 171-179, 2014
52014
Marketing postmodernistyczny-implikacje kreowania marki w oparciu o wspólnotę konsumentów
M Skorek
Handel Wewnętrzny, 135-145, 2012
42012
Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Badania
M Skorek
PWE, 2019
22019
Trendy konsumpcjonizmu 3.0 i ich wpływ na kształtowanie wirtualnej wspólnoty wokół marek–przypadek marki Nutella
M Skorek, M Ambroziak
Problemy Zarządzania, 13-29, 2016
22016
The Building and Management of the Nation Brand: The Example of Poland
M Skorek, A Wilczak
Brand Management in Emargin Markets: Theories and Practices, Business …, 2015
2*2015
Wykorzystanie wspólnot konsumenckich do kreowania zrównoważonej konsumpcji
M Skorek
Journal of Agribusiness and Rural Development 2015 (37), 2015
22015
The Building and Management of the Nation Brand: The Example of Poland
A Wilczak, M Skorek
Brand Management in Emerging Markets: Theories and Practices, 223-238, 2014
22014
Budowa grup konsumenckich wokół marki
M Skorek
Marketing i Rynek, 1249-1254, 2014
22014
Cykl życia produktu jako determinanta działań sprzedażowych na rynku farmaceutycznym
M Skorek, K Dziewanowska, M Dulny
Problemy Zarządzania, 98-118, 2012
22012
Analiza lojalności klienta badana przez pryzmat doświadczeń zakupowych w sieciach handlowych
K Dziewanowska, M Skorek
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe …, 2011
22011
Membership in the Brand Community – Personal, Social, and Symbolic Conditions
M Skorek
Handel Wewnętrzny, 316-326, 2018
12018
Społeczności internetowe wokół marki – korzyści konsumentów i menedżerów marki
M Skorek
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 19, 319-333, 2018
12018
Motywacja klientów do zaangażowania w społeczność wokół marki
M Skorek
Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty, Marketing i …, 2017
12017
Natura wspólnoty wokół marki w świetle badań własnych
M Skorek
Marketing i Rynek 7, dodatek na płycie cd, 2017
12017
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20