Obserwuj
Lech Niezurawski
Lech Niezurawski
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Zweryfikowany adres z wsb.torun.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
B Pawłowska, L Nieżurawski, J Witkowska
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010
812010
Satysfakcja klienta: strategia-pomiar-zarządzanie: koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji
L Nieżurawski, B Pawłowska, J Witkowska
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2010
812010
Pomiar satysfakcji klientow i jego znaczenie dla przedsiebiorstw-problemy badawcze
L Niezurawski, A Kobylanski, B Pawlowska
Problemy Jakości 35 (03), 8-11, 2003
432003
Pojęcie satysfakcji klienta
L Nieżurawski, J Witkowska
Problemy Jakości, 31-35, 2007
322007
Determinants of customer satisfaction on the markets of selected dairy products.
L Nieżurawski
152006
Role i satysfakcja interesariuszy przedsiębiorstw w sytuacji kryzysowej
K Andruszkiewicz, L Nieżurawski, K Śmiatacz
Marketing i Rynek, 18-24, 2014
142014
Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem
L Nieżurawski, G Owczarczyk-Szpakowska
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna, 2005
132005
Ekonomika i organizacja przemysłu spożywczego
L Nieżurawski
131993
Wybrane przyczyny sukcesu i porażek internacjonalizacji przedsiębiorstw
L Nieżurawski, J Nieżurawska
Zarządzanie i Finanse 2 (4), 261-276, 2013
112013
Podstawy organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem
L Nieżurawski
Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2005
112005
Rola informacji na etykiecie w procesie zakupu produktu żywnościowego
B Nosecka
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 17 (3), 2015
102015
Gospodarka Polski w porównaniu do Unii Europejskiej w świetle wybranych wskaźników rozwoju społeczno-gospodarczego
P Burny, B Gaziński, L Nieżurawski, C Sobków
Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych, 2019
72019
Knowledge transfer in Poland and Portugal (closing phase)-summary of cotrans project
A Dziadkiewicz, J Nieżurawska-Zając, N Duarte, W Dryl, T Dryl, ...
Torun Business Review 16 (1), 49-62, 2017
72017
Doskonalenie jakości w przedsiębiorstwie jako akcelerator wzrostu wartości dla interesariuszy
L Nieżurawski, B Pawłowska
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce-teoria i praktyka 2 (17), 23-37, 2016
72016
Umiędzynarodowienie przedsiębiorstwa jako szansa na sukces
L Nieżurawski, G Owczarczyk-Szpakowska, J Nieżurawska
Zarządzanie i Finanse 14 (2, cz. 1), 265-277, 2016
72016
Knowledge Transfer in Network Organization. An example of the Polish-Portuguese Network of Researchers (preliminary phase)
W Dryl, T Dryl, NJR Duarte, A Dziadkiewicz, J Nieżurawska, ...
Torun Business Review 14 (1), 37-46, 2015
62015
System zarządzania satysfakcją klienta na przykładzie rynku telefonii komórkowej
L Nieżurawski, K Śmiatacz
Studia i Materiały. Miscellanea Oeconomicae 16 (2), 153-162, 2012
62012
Postrzeganie jakości produktów mleczarskich przez konsumentów
L Nieżurawski, K Śmiatacz, A Kucharski, K Krajewski
Zarządzanie i Finanse 3 (3), 88-103, 2012
62012
i Witkowska, J.(2010)
L Nieżurawski, B Pawłowska
Satysfakcja klienta. Strategia, pomiar, zarządzanie. Toruń: Wydawnictwo …, 0
6
DETERMINANTY SUKCESU PRZEDSIĘBIORSTWA (STUDIUM PRZYPADKU WYBRANYCH PRZEDSIĘBIORSTW).
L Nieżurawski, N Duarte, J Nieżurawska
Research Papers of the Wroclaw University of Economics/Prace Naukowe …, 2016
52016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20