Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 692 | 617 |
h-indeks | 9 | 8 |
i10-indeks | 9 | 6 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Thomas RudolphProfessor of Marketing and Retail ManagementZweryfikowany adres z unisg.ch
- Dr. Severin Friedrich BischofAssociated Researcher, University of St.GallenZweryfikowany adres z unisg.ch
- Heiner EvanschitzkyAlliance Manchester Business School, The University of ManchesterZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
- Leonard LeeProfessor of Marketing, National University of SingaporeZweryfikowany adres z nus.edu.sg
- Claire TsaiProfessor of Marketing, University of TorontoZweryfikowany adres z rotman.utoronto.ca
- Venkatesh ShankarTexas A&M UniversityZweryfikowany adres z mays.tamu.edu
- Utpal DholakiaGeorge R. Brown Professor of Marketing, Rice UniversityZweryfikowany adres z rice.edu
- Barbara E. KahnThe Wharton School, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- J Jeffrey InmanKatz Graduate School of Business - University of PittsburghZweryfikowany adres z katz.pitt.edu
- Timothy GilbrideZweryfikowany adres z nd.edu
- Koert Van IttersumProfessor of Marketing and Consumer Well-being, University of GroningenZweryfikowany adres z rug.nl
- Leigh McAlisterProfessor of Marketing, University of Texas at AustinZweryfikowany adres z mccombs.utexas.edu
- Ajay KalraHerbert S. Autrey Professor of Marketing, Rice UniversityZweryfikowany adres z rice.edu
- Liane NagengastUniversity of St.GallenZweryfikowany adres z unisg.ch
- Gianluca ScheideggerGDI Gottlieb Duttweiler InstituteZweryfikowany adres z gdi.ch
Obserwuj
Tim M. Boettger
Assistant Professor, IÉSEG School of Management
Zweryfikowany adres z timboettger.com - Strona główna