Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 4148 | 3407 |
h-indeks | 29 | 25 |
i10-indeks | 48 | 45 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko8 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Mika YrjöläUniversity Lecturer, Faculty of Management and Business, Tampere UniversityZweryfikowany adres z tuni.fi
- Hannu KuuselaProfessor, Faculty of Management and Busines, Tampere UniversityZweryfikowany adres z uta.fi
- Heikki KarjaluotoProfessor, Faculty of Information Technology, University of JyväskyläZweryfikowany adres z jyu.fi
- Elina NärvänenProfessor, Tampere University, Faculty of Management and BusinessZweryfikowany adres z tuni.fi
- P.K. KannanProfessor of Marketing, University of MarylandZweryfikowany adres z umd.edu
- Christian GrönroosProfessor of Service and Relationship Marketing, Hanken School of Economics FinlandZweryfikowany adres z hanken.fi
- Peter MaasProfessor of Management, University of St. GallenZweryfikowany adres z unisg.ch