Tutoring w uniwersytecie–pomiędzy nabywaniem a tworzeniem znacze w procesie studiowania J Jendza 2016a). W trosce o jakość w ilości. Tutoring oxfordzki w Uniwersytecie …, 2016 | 14 | 2016 |
Uniwersytet jako przedmiot badań pedagogicznych: stan obecny i możliwości dalszych eksploracji J Jendza Rocznik Pedagogiczny 34, 2011 | 7 | 2011 |
Kultury uniwersytetu J Jendza Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2020 | 6 | 2020 |
Techniczny, epistemologiczny i kulturowy wymiar metod kształcenia. Casus metody Montessori J Jendza, E Zalewska, P Zamojski Problemy wczesnej edukacji 28 (1), 46-55, 2015 | 5 | 2015 |
Metafory w badaniach edukacyjnych–propozycja metodologiczna J Jendza Przegląd Badań Edukacyjnych (Educational Studies Review) 1 (24), 239-257, 2017 | 3 | 2017 |
Pozycjonowanie studentów w narracjach pracowników naukowo-dydaktycznych uniwersytetu jako kontekst dla refleksji nad dydaktyczną funkcją szkoły wyższej J Jendza Dyskursy Młodych Andragogów/Adult Education Discourses 18, 35-46, 2017 | 3 | 2017 |
Foreign languages in the Montessori environment: A participatory action research—the first cycle J Jendza Beyond Philology: An International Journal of Linguistics, Literacy Studies …, 2016 | 3 | 2016 |
Privatising Montessori. The capitalisation of knowledge and the inability of meaning’s renewal J Jendza, P Zamojski Studia Pedagogiczne, 141-155-141-155, 2015 | 3 | 2015 |
Ambiwalencja selekcji w szkole wyższej–raport z badań.(Na przykładzie kwestii jakości kształcenia pedagogów) K Bornowska, J Jendza, P Zamojski Problemy Wczesnej Edukacji 5 (9 (1)), 119-137, 2009 | 3 | 2009 |
Pedagogika Montessori jako pedagogika rzeczy J Jendza Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019 | 2 | 2019 |
Koncepcje kształcenia studentów w uniwersytecie-fenomenograficzna analiza narracji pracowników naukowo-dydaktycznych J Jendza Dyskursy Młodych Andragogów, 2019 | 2 | 2019 |
Teresy Bauman koncepcja hybrydycznych badań pedagogicznych–poszukiwanie komplementarności czy krytyka metodologiczna J Jendza Jakościowe Badania Pedagogiczne 2, 116-131, 2018 | 2 | 2018 |
Ciemne i jasne metafory dialogowania w uniwersytecie T Bauman, J Jendza Studia i badania naukowe 10 (1), 2016 | 2 | 2016 |
Freinet and Montessori in practice. A comparative analysis of the meanings attributed to the process of learning by early education teachers – research report JG Jarosław Jendza Problemy Wczesnej Edukacji 51, 167 - 179, 2020 | 1* | 2020 |
Uegzotycznianie dydaktyki akademickiej J Jendza Ars Educandi, 77-83, 2019 | 1 | 2019 |
Kultury akademickie Uniwersytetu w świetle narracji pracowników naukowych J Jendza Division of Didactics and Education of Adults, 2018 | 1 | 2018 |
[report] The troubadours of knowledge and development for contextualised university studies P Gorszczyńska, J Jendza Beyond Philology: An International Journal of Linguistics, Literary Studies …, 2016 | 1 | 2016 |
Inspired by Maria Montessori Anew. Against Heterogeneity of Authenticity A Rzeplińska, J Jendza MoRE Montessori Research Europe Newsletter, 2013 | 1 | 2013 |
Różnorodność w dydaktyce akademickiej–zaproszenie do debaty J Jendza Horyzonty Edukacji Akademickiej, 11-18, 2023 | | 2023 |
Nowoczesna edukacja medyczna wdrożenia innowacji w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym J Jendza, A Zimmermann Gdański Uniwersytet Medyczny, 2023 | | 2023 |