Follow
Jarosław Jendza
Jarosław Jendza
Verified email at ug.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Tutoring w uniwersytecie–pomiędzy nabywaniem a tworzeniem znacze w procesie studiowania
J Jendza
2016a). W trosce o jakość w ilości. Tutoring oxfordzki w Uniwersytecie …, 2016
142016
Uniwersytet jako przedmiot badań pedagogicznych: stan obecny i możliwości dalszych eksploracji
J Jendza
Rocznik Pedagogiczny 34, 2011
72011
Kultury uniwersytetu
J Jendza
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2020
62020
Techniczny, epistemologiczny i kulturowy wymiar metod kształcenia. Casus metody Montessori
J Jendza, E Zalewska, P Zamojski
Problemy wczesnej edukacji 28 (1), 46-55, 2015
52015
Metafory w badaniach edukacyjnych–propozycja metodologiczna
J Jendza
Przegląd Badań Edukacyjnych (Educational Studies Review) 1 (24), 239-257, 2017
32017
Pozycjonowanie studentów w narracjach pracowników naukowo-dydaktycznych uniwersytetu jako kontekst dla refleksji nad dydaktyczną funkcją szkoły wyższej
J Jendza
Dyskursy Młodych Andragogów/Adult Education Discourses 18, 35-46, 2017
32017
Foreign languages in the Montessori environment: A participatory action research—the first cycle
J Jendza
Beyond Philology: An International Journal of Linguistics, Literacy Studies …, 2016
32016
Privatising Montessori. The capitalisation of knowledge and the inability of meaning’s renewal
J Jendza, P Zamojski
Studia Pedagogiczne, 141-155-141-155, 2015
32015
Ambiwalencja selekcji w szkole wyższej–raport z badań.(Na przykładzie kwestii jakości kształcenia pedagogów)
K Bornowska, J Jendza, P Zamojski
Problemy Wczesnej Edukacji 5 (9 (1)), 119-137, 2009
32009
Pedagogika Montessori jako pedagogika rzeczy
J Jendza
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019
22019
Koncepcje kształcenia studentów w uniwersytecie-fenomenograficzna analiza narracji pracowników naukowo-dydaktycznych
J Jendza
Dyskursy Młodych Andragogów, 2019
22019
Teresy Bauman koncepcja hybrydycznych badań pedagogicznych–poszukiwanie komplementarności czy krytyka metodologiczna
J Jendza
Jakościowe Badania Pedagogiczne 2, 116-131, 2018
22018
Ciemne i jasne metafory dialogowania w uniwersytecie
T Bauman, J Jendza
Studia i badania naukowe 10 (1), 2016
22016
Freinet and Montessori in practice. A comparative analysis of the meanings attributed to the process of learning by early education teachers – research report
JG Jarosław Jendza
Problemy Wczesnej Edukacji 51, 167 - 179, 2020
1*2020
Uegzotycznianie dydaktyki akademickiej
J Jendza
Ars Educandi, 77-83, 2019
12019
Kultury akademickie Uniwersytetu w świetle narracji pracowników naukowych
J Jendza
Division of Didactics and Education of Adults, 2018
12018
[report] The troubadours of knowledge and development for contextualised university studies
P Gorszczyńska, J Jendza
Beyond Philology: An International Journal of Linguistics, Literary Studies …, 2016
12016
Inspired by Maria Montessori Anew. Against Heterogeneity of Authenticity
A Rzeplińska, J Jendza
MoRE Montessori Research Europe Newsletter, 2013
12013
Różnorodność w dydaktyce akademickiej–zaproszenie do debaty
J Jendza
Horyzonty Edukacji Akademickiej, 11-18, 2023
2023
Nowoczesna edukacja medyczna wdrożenia innowacji w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym
J Jendza, A Zimmermann
Gdański Uniwersytet Medyczny, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20