Obserwuj
Agnieszka Piotrowska-Piątek
Agnieszka Piotrowska-Piątek
Urząd Statystyczny w Kielcach, Politechnika Świętokrzyska
Zweryfikowany adres z stat.gov.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Relacje szkół wyższych z interesariuszami zewnętrznymi. Konwent jako organizacja pomostowa
A Piotrowska-Piątek
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 167--178, 2014
172014
" Szkoła starości"-być, aby się uczyć
A Piotrowska-Piątek
Chowanna, 11-23, 2009
122009
Interesariusze zewnętrzni w misjach i strategiach rozwoju polskich uczelni
A Piotrowska-Piątek
Edukacja 1, 2016
112016
Analiza interesariuszy zewnętrznych szkół wyższych – identyfikacja i ocena ich znaczenia przez szkoły wyższe
Piotrowska-Piątek A.
Zarządzanie publiczne 2, 2016
102016
Innovativeness of railway transport in the context of the development of tourism in Poland
M Kozłowski, M Pawełczyk, A Piotrowska-Piątek
Quality & Quantity 54 (5), 1691-1703, 2020
92020
O trzeciej misji szkół wyższych w Polsce w świetle analizy ich misji i strategii rozwoju
Piotrowska-Piątek A.
Organizacja i Kierowanie 3, 2015
92015
Szkoły wyższe jako czynnik rozwoju regionalnego
A Piotrowska-Piątek
Biuletyn Rozwój Regionalny i Polityka Regionalna 28, 2014
92014
External stakeholders of higher education institutions in Poland: their identification and significance
A Piotrowska-Piątek
Education and Society 35 (1), 43-61, 2017
82017
Analiza strategii rozwoju szkół wyższych w Polsce
Piotrowska-Piątek A.
Organizacja i Zarządzanie, 2015
82015
Information and Communication Technologies in food and accommodation sector in EU countries: Sticker or challenge for tourism development?
M Kozłowski, K Brzozowska-Rup, A Piotrowska-Piątek
Technological Forecasting and Social Change 171, 120941, 2021
72021
Działania na rzecz rozwoju regionu w dokumentach strategicznych uczelni w Polsce w świetle analizy treści. Komunikat z badań
A Piotrowska-Piątek
Optimum. Studia Ekonomiczne 3, 2014
72014
Rynek usług TSL w Polsce w latach 2004-2013. Wybrane aspekty ekonomiczne
PLM Bartosik A., Piotrowska-Piątek A.
Handel wewnętrzny 1, 2016
62016
Aktywność szkół wyższych na rzecz społeczności loklanych – dyskusja wokół pojęcia trzeciej misji
Piotrowska-Piątek A.
Optimum. Studia Ekonomiczne, 2015
6*2015
O przydatności strategii rozwoju dla praktyki zarządzania szkołą wyższą
A Piotrowska-Piątek
Marketing i Rynek, 26-32, 2015
62015
Współpraca z otoczeniem w misjach i strategiach szkół wyższych
Piotrowska-Piątek A.
52018
Trzecia misja szkół wyższych w Polsce w kontekście ich roli w rozwoju regionalnym
Piotrowska-Piątek A.
Edukacja Ekonomistów i Menadżerów 2, 2017
42017
Analiza komercjalizacji wyników badań naukowych, wsparcia przedsiębiorczości akademickiej oraz prowadzenia działalności gospodarczej przez szkoły wyższe w Polsce – wybrane aspekty
Piotrowska-Piątek A.
Handel wewnętrzny 4, 2016
42016
Kształtowanie relacji międzyorganizacyjnych: koopetycja-zaufanie-współpraca (Shaping inter-organisational relations: coopetition-trust-cooperation)
E Gąsiorowska-Mącznik, A Piotrowska-Piątek, D Witczak-Roszkowska
Wydawnictwo Politechniki Świętokrzyskiej, 2019
32019
Badanie postaw z zakresu przedsiębiorczości i samozatrudnienia wśród studentów i absolwentów z regionu świętokrzyskiego
A Piotrowska-Piątek
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa w Kielcach, Kielce, 2012
32012
Ocena jakości kształcenia w zakresie nauk o zarządzaniu
A Piotrowska-Piątek
Marketing i Rynek, 32-37, 2009
32009
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20