Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 5455 | 2137 |
h-indeks | 27 | 20 |
i10-indeks | 32 | 26 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko4 artykuły
5 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Laurence AshworthProfessor, Smith School of Business, Queen's UniversityZweryfikowany adres z queensu.ca
- Michael K. BradyDepartment of Marketing, Florida State UniversityZweryfikowany adres z fsu.edu
- Kelley J. MainAsper School of BusinessZweryfikowany adres z umanitoba.ca
- Andrew E. WilsonAssociate Professor of Marketing at Suffolk University Sawyer Business SchoolZweryfikowany adres z suffolk.edu
- Darren DahlProfessor of Marketing, University of British ColumbiaZweryfikowany adres z sauder.ubc.ca
- Amitava ChattopadhyayINSEAD--The GlaxoSmithKline Chaired Professor of Corporate Innovation InnovationZweryfikowany adres z insead.edu
- Kacha MathieuAssociate Professor, University of LorraineZweryfikowany adres z univ-lorraine.fr
- Clay VoorheesProfessor and Morris Mayer Endowed Chair, University of AlabamaZweryfikowany adres z ua.edu
- Claas Christian GermelmannLehrstuhl für Marketing & Konsumentenverhalten, Universität BayreuthZweryfikowany adres z uni-bayreuth.de
- Gerald Joseph GornDepartment of management and marketingZweryfikowany adres z polyu.edu.hk
- Mark SchallerUniversity of British ColumbiaZweryfikowany adres z psych.ubc.ca
- Sabine EinwillerProfessor, University of ViennaZweryfikowany adres z univie.ac.at
- Gerd BohnerUniversity of Bielefeld, Department of PsychologyZweryfikowany adres z uni-bielefeld.de
- Philippe OdouProfesseur des Universités, Université de Reims Champagne ArdenneZweryfikowany adres z univ-reims.fr
- Kelly CowartAssociate Professor of Marketing, University of South FloridaZweryfikowany adres z usf.edu
- Donnel BrileyProfessor of Marketing, University of SydneyZweryfikowany adres z sydney.edu.au
- Saeid KermaniAssistant Professor of Marketing, Trent UniversityZweryfikowany adres z trentu.ca
- Theodore J. NoseworthyProfessor of Marketing, Schulich School of BusinessZweryfikowany adres z schulich.yorku.ca
- Tirtha DharMarketing and Consumer StudiesZweryfikowany adres z uoguelph.ca
Obserwuj
Peter Darke
Professor of Marketing, Schulich School of Business, York University
Zweryfikowany adres z schulich.yorku.ca