Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 22340 | 7163 |
h-indeks | 65 | 42 |
i10-indeks | 133 | 90 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Bodo B SchlegelmilchProfessor Emeritus; WU Vienna University of Economics and BusinessZweryfikowany adres z wu.ac.at
- Thorsten Hennig-ThurauUniversity of MuensterZweryfikowany adres z wiwi.uni-muenster.de
- Klaus-Peter WiedmannProfessor Marketing and Management, Leibniz Universität HannoverZweryfikowany adres z m2.uni-hannover.de
- Mohammad (Mo) YaminAlliance Manchester Business SchoolZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
- George BalabanisCass Business School, City university of LondonZweryfikowany adres z city.ac.uk
- William S HarveyProfessor of Leadership and Director of Social Purpose Centre, Melbourne Business SchoolZweryfikowany adres z mbs.edu
- Bernadette KamleitnerWU ViennaZweryfikowany adres z wu.ac.at
- Luiz MoutinhoVisiting Professor at University of SuffolkZweryfikowany adres z uos.ac.uk
- Ilona SzőcsCopenhagen Business SchoolZweryfikowany adres z cbs.dk
- Dan PetroviciSenior Lecturer in MarketingZweryfikowany adres z kent.ac.uk
- Petra RieflerProfessor of Marketing & InnovationZweryfikowany adres z boku.ac.at
- Ian Waugh BruceHon President, Centre for Charity Effectiveness, City, University of LondonZweryfikowany adres z city.ac.uk
- Greg W. MarshallCharles Harwood Professor of Marketing and Strategy, Rollins CollegeZweryfikowany adres z rollins.edu
- Paul R JacksonProfessor of Corporate Communications, Alliance Manchester Business School
Obserwuj
Vincent Mitchell
Professor of Marketing, The University of Sydney Business School
Zweryfikowany adres z sydney.edu.au - Strona główna