Follow
Szpulak Aleksandra
Title
Cited by
Cited by
Year
Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem
P Dittmann, I Dittmann, E Szabela-Pasierbińska, A Szpulak
Wolters Kluwer, 2009
430*2009
Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
P Dittmann, E Szabela-Pasierbińska, I Dittmann, A Szpulak
Wolters Kluwer, 2011
672011
Investor sentiment, optimism and excess stock market returns. Evidence from emerging markets.
K Daszyńska-Żygadło, A Szpulak, A Szyszka
Business & Economic Horizons 10 (4), 2014
292014
Injecting courage into strategy: the perspective of competitive advantage
J Radomska, P Wołczek, A Szpulak
European Business Review 33 (3), 505-534, 2021
142021
Systemy wczesnego ostrzegania w zarządzaniu płynnością finansową przedsiębiorstw produkcyjnych
A Szpulak
Department of Forecasting and Economic Analysis, 2005
102005
Proces prognozowania w przedsiębiorstwie na przykładzie prognozowania przepływów pieniężnych
A Szpulak
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 203-215, 2003
82003
Evaluating net investments in the operating working capital under certainty
A Szpulak
Business and Economic Horizons 11 (1), 28-40, 2015
72015
Efficiency of the receivable rotation ratio as a measure of the accounts receivable settlement period.
A Szpulak
Operations Research & Decisions 21, 2011
52011
Assessing the financial distress risk of companies operating under conditions of a negative cash conversion cycle
A Szpulak
Financial Internet Quarterly 12 (4), 72-82, 2016
42016
Wpływ elementów nazwy na wizerunek marki–wyniki badań empirycznych
A Krycia-Chomińska, A Szpulak
Nauki o Zarządzaniu. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2016
42016
The Determinants of Corporate Debt Ratios in Chosen European Countries
K Daszynska-Zygadlo, A Szpulak
Economics and Management 17 (1), 62-68, 2012
42012
Forecasting model of working capital
A Szpulak
Economics, Management, and Financial Markets 6 (1), 871-882, 2011
42011
Prognozowanie a planowanie finansowe w przedsiębiorstwie
A Szpulak
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 218-225, 2010
42010
Conflicting consumer cultures, shopping rituals, and the challenges of measuring consumer-based brand equity
M Hajdas, J Radomska, A Szpulak, SC Silva
Journal of Marketing Theory and Practice 31 (4), 470-489, 2023
22023
A multi-item scale for open strategy measurement
J Radomska, A Szpulak, P Wołczek
Decision 50 (1), 51-71, 2023
22023
Working capital management in hospitals: evidence from Poland
R Siedlecki, P Prędkiewicz, A Bem, A Szpulak
University of Piraeus. International Strategic Management Association, 2021
22021
Wpływ elementów nazwy na zapamiętanie wizerunku marki–wyniki badań empirycznych
A Krycia-Chomińska, A Szpulak
Nauki o Zarządzaniu. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2017
22017
Różnice w poglądach na istotę kapitału obrotowego przedsiębiorstwa. Pieniężne zapotrzebowanie na kapitał obrotowy netto
A Szpulak
Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia, 2011
22011
Forecasting for the investment project appraisal
A Szpulak
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2009
22009
Ocena i prognoza kondycji finansowej działu produkcji artykułów spożywczych i napojów
A Szpulak
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria 10 (950 …, 2002
22002
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20