Obserwuj
Anna Ujwary-Gil
Anna Ujwary-Gil
Institute of Economics, Polish Academy of Sciences (IE PAS), Warsaw
Zweryfikowany adres z inepan.waw.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Kapitał intelektualny a wartość rynkowa przedsiębiorstwa
A Ujwary-Gil
Ch&Beck, 2009
134*2009
Business innovation and critical success factors in the era of digital transformation and turbulent times
A Florek-Paszkowska, A Ujwary-Gil, B Godlewska-Dzioboń
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation 17 (4), 7-28, 2021
712021
The business model and intellectual capital in the value creation of firms: a literature review
A Ujwary-Gil
Baltic Journal of Management 12, 2017
552017
Organizational network analysis: Auditing intangible resources
A Ujwary-Gil
New York: Taylor & Francis, Routledge, 2020
342020
B2B negotiation tactics in creative sectors
AG Sigurdardottir, A Ujwary-Gil, M Candi
Journal of Business & Industrial Marketing 33 (4), 429-441, 2018
332018
Inwentyka czyli kreatywność w biznesie. Wybrane zagadnienia
A Ujwary-Gil
Wyższa Szkoła Biznesu-National Louis University, 2004
322004
Organizational network analysis: A study of a university library from a network efficiency perspective
A Ujwary-Gil
Library & Information Science Research 41, 2019
282019
A dynamic, network and resource-based approach to the sustainable business model
A Ujwary-Gil, NR Potoczek
Electronic Markets 30 (4), 717-733, 2020
252020
Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów
A Ujwary-Gil, A Nalepka
Wyższa Szkoła Biznesu-National Louis University 9, 344, 2010
20*2010
Kapitał intelektualny - problem interpretacji kluczowych terminów
A Ujwary-Gil
Organizacja i Kierowanie 2 (140), 87-104, 2010
202010
Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów
A Ujwary-Gil, A., Nalepka
Wyższa Szkoła Biznesu-National Louis University 8, 380, 2009
20*2009
Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumenta
A Nalepka
WSB-NLU, 2005
202005
Entrepreneurial cognition or judgment: management and economics approaches to the entrepreneur's choices
M Gancarczyk, A Ujwary-Gil
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation 17 (1), 7-23, 2021
162021
The analysis of barriers to knowledge management
A Ujwary-Gil
BUSINESS AND NON-PROFIT ORGANIZATIONS FACING INCREASED COMPETITION AND …, 2011
162011
Koncepcja zasobowej teorii przedsiębiorstwa – całościowe ujęcie i kierunek dalszych badań
A Ujwary-Gil
Przegląd Organizacji 6, 24-27, 2009
162009
Audyt zasobów niematerialnych z wykorzystaniem analizy sieci organizacyjnej
A Ujwary-Gil
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017
152017
Analiza fazy tworzenia aliansu strategicznego firmy krajowej z zagranicznym kooperantem
J Choroszczak, A Ujwary-Gil
Organizacja i Kierowanie 3, 17-38, 2003
15*2003
Wykorzystanie analizy morfologicznej w poszukiwaniu nowej formy reklamowania produktu
A Ujwary-Gil
Marketing i Rynek 6, 2-6, 2003
132003
Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competitions and Growing Customers' Demands
A Nalepka, A Ujwary-Gil
https://konferencja.jemi.edu.pl/files/monografia_vol17.pdf 17, 2018
12*2018
Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competition and Growing Customers' Demands
A Nalepka, A Ujwary-Gil
https://konferencja.jemi.edu.pl/files/monografia_vol16.pdf 16, 2017
12*2017
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20