Obserwuj
Marta Jabłońska
Marta Jabłońska
Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
Zweryfikowany adres z uni.lodz.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Plant extracts and reactive oxygen species as two counteracting agents with anti-and pro-obesity properties
H Zielinska-Blizniewska, P Sitarek, A Merecz-Sadowska, K Malinowska, ...
International Journal of Molecular Sciences 20 (18), 4556, 2019
462019
Artificial neural networks for predicting social comparison effects among female Instagram users
MR Jabłońska, R Zajdel
PloS one 15 (2), e0229354, 2020
422020
Człowiek w cyberprzestrzeni. Wprowadzenie do psychologii Internetu
MR Jabłońska
412018
Pokolenie przełomu w WEB 2.0
MR Jabłońska, K Billewicz
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica, 83-97, 2016
222016
Internet of things in smart grid deployment
MR Jabłońska
Rynek Energii, 121-126, 2014
172014
ARTIFICIAL INTELLIGENCE-BASED PROCESSES IN SMES.
MR Jabłońska, Z Pólkowski
Studies & Proceedings of Polish Association for Knowledge Management, 2017
152017
Modern consumer in cyberspace–internet and psychology approach
MR Jabłońska
Foundations of Management 9 (1), 111-122, 2017
152017
Social media marketing tools among Polish public higher education institutions
D Biczysko, MR Jabłońska
European Journal of Educational and Social Sciences 1 (1), 66-86, 2016
112016
Time perspectives and online behavior of digital natives at the tertiary education level
MR Jabłońska, R Zajdel
Polish Sociological Review, 217-236, 2019
92019
Why do young people hate on the Internet?
MR Jablonska, Z Polkowski
Fuzzy Information and Engineering and Decision, 163-174, 2018
92018
Social and Psychological Consequences of COVID-19 Online Content at a Lockdown Phase—Europe and Asia Comparison
MR Jabłońska, K Zajdel, R Zajdel
Sustainability 13 (16), 9198, 2021
62021
The Dark Triad Traits and problematic Internet use: Their structure and relations
MR Jabłońska, R Zajdel
Polish Sociological Review 212 (4), 477-496, 2020
62020
Comparative analysis of consumer behavior in electricity usage in households and workplaces
K Billewicz, MR Jabłońska, S Jursová
Rynek energii 1 (116), 114-118, 2015
62015
Rozwój odnawialnych źródeł energii na poziomie gminy
MR Jabłońska, JS Zieliński
Śląskie Wiadomości Elektryczne 4 (97), 22-25, 2011
62011
Artificial intelligence and internet of things for sustainable development–emerging technological and social opportunities and threats
MR Jabłońska, R Zajdel
SHS Web of Conferences 57, 01016, 2018
52018
Digital natives towards sponsored online hate speech
MR Jabłońska, B Kozak
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 18 (4, cz. 1 Agile Commerce-świat …, 2017
52017
NARZĘDZIA WEB 2.0 W KOMUNIKACJI B2C NA RYNKU ENERGII
Jabłońska
Rynek Energii 116, 90-97, 2015
52015
MICROGRIDS TECHNOLOGY REVIEW FOR THE CREATION OF URBAN PROSUMERS SOCIETIES.
MR Jabłońska
Studia i Materialy Polskiego Stowarzyszenia Zarzadzania Wiedza/Studies …, 2014
52014
Electric vehicles’ influence on Smart Grids
MR Jabłońska, JS Zieliński
Acta Energetica, 13-20, 2012
52012
Tajemnica medyczna a prawo osoby bliskiej pacjenta do informacji medycznej–przyczynek do dyskusji
M Jabłońska
Białostockie Studia Prawnicze 2 (25), 275-290, 2020
42020
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20