Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1834 | 767 |
h-indeks | 22 | 15 |
i10-indeks | 28 | 20 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
3 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Veronica LiljanderHankenZweryfikowany adres z hanken.fi
- Rajiv MehtaNew Jersey Institute of TechnologyZweryfikowany adres z njit.edu
- Allard VAN RIELFull Professor of Marketing, Hasselt UniversityZweryfikowany adres z uhasselt.be
- Kaj StorbackaProfessor, Hanken School of EconomicsZweryfikowany adres z hanken.fi
- Maria HolmlundProfessor of Marketing, Hanken School of EconomicsZweryfikowany adres z hanken.fi
- Maria SääksjärviAssociate Professor of Marketing, BIZweryfikowany adres z bi.no
- Karen SpensHanken School of EconomicsZweryfikowany adres z hanken.fi
- Janjaap SemeijnProfessor of Supply Chain Management, Maastricht UniversityZweryfikowany adres z maastrichtuniversity.nl
- Rolph E. AndersonRoyal H. Gibson, Sr. Chair Professor Emeritus of Marketing, Drexel UniversityZweryfikowany adres z drexel.edu
- Jan-Ake TornroosÅbo Akademi University, Prof. emeritus of international marketing, School of BusinessZweryfikowany adres z abo.fi
- Imoh AntaiJönköping International Business School (JIBS)
Obserwuj