Obserwuj
Katarzyna Ćwirynkało
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Posttraumatic growth in mothers of children with disabilities.
S Byra, A Żyta, K Ćwirynkało
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 53 (Supplement), 15-27, 2017
352017
Sexuality of adults with intellectual disabilities as described by support staff workers
K Ćwirynkało, S Byra, A Żyta
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017
272017
Analiza wtórna jakościowych danych zastanych: przegląd założeń teoretycznych i aplikacji metodologicznych
B Borowska-Beszta, U Bartnikowska, K Ćwirynkało
252017
Przekonania nauczycieli na temat edukacji włączającej uczniów ze specjalnymi potrzebami. Raport z badań
K ĆWIRYNKAŁO, A Żyta
Szkoła Specjalna 76 (4), 245-259, 2015
242015
Attitudes of Croatian and Polish elementary school teachers towards inclusive education of children with disabilities
K Ćwirynkało, T Kisovar-Ivanda, JL Gregory, A Żyta, A Arciszewska, ...
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 53 (Supplement), 252-264, 2017
222017
Rodziny adopcyjne i zastępcze dziecka z niepełnosprawnością
U Bartnikowska, K Ćwirynkało
Oficyna Wydawnicza Impuls, 2013
212013
Społeczne funkcjonowanie osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną
K Ćwirynkało
AKAPIT, Toruń, 2010
192010
A pattern of transition to adulthood indicated in plans for the future of males with intellectual disabilities: Secondary qualitative data analysis
U Bartnikowska, K Ćwirynkało, B Borowska-Beszta
142017
Dlaczego koniec edukacji nie jest początkiem integracji społecznej
K Ćwirynkało
Osoby dorosłe z niepełnosprawnością intelektualną w lokalnej przestrzeni. W …, 2013
132013
Kobiety z niepełnosprawnoœcią intelektualną w roli matki–perspektywa zagrożeń
U Bartnikowska, K Ćwirynkało, A Chyła
Niepełnosprawność. Dyskursy pedagogiki specjalnej 13, 40-53, 2014
112014
Pozycja socjometryczna uczniów niepełnosprawnych a postawa nauczycieli wobec integracji
K Ćwirynkało
Kazanowski, D. Osik-Chudowolska (red.), Integracja osób niepełnosprawnych w …, 2003
112003
Do beliefs influence posttraumatic growth in fathers of children with intellectual disabilities?
S Byra, K Ćwirynkało
Research in developmental disabilities 104, 103687, 2020
102020
Masculinity and intellectual disability: A review of theoretical concepts and research
K Ćwirynkało, B Borowska-Beszta, U Bartnikowska
102016
Wspieranie rodzin dzieci z niepełnosprawnością–perspektywa zmiany
A Żyta, K Ćwirynkało
Wychowanie w Rodzinie 11 (1/2015), 377-396, 2015
102015
Dlaczego edukacja włączająca nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem? Doświadczenia i plany edukacyjne wobec dzieci z zespołem Downa w relacjach matek
K Ćwirynkało, A Żyta
Szkoła Specjalna 3 (274), 186-201, 2014
102014
Nowe tendencje i kierunki rozwoju pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną: zmiany terminologiczne
A Żyta, K Ćwirynkało
Niepełnosprawność 10, 52-61, 2013
102013
Self-Advocates with Intellectual Disabilities Talk about Love and Relationships: A Focus-Group Research Report.
K Cwirynkalo, A Zyta
International Journal of Special Education 34 (1), 109-122, 2019
92019
Coping strategies in students with physical disabilities–predictive role of self-esteem, general self-efficacy and basic hope
S Byra, K Ćwirynkało
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 54 (2), 1-11, 2018
92018
Pozycja socjometryczna uczniów niepełnosprawnych a postawa nauczycieli wobec integracji [w:] Integracja osób niepełnosprawnych w edukacji i interakcjach społecznych, red
K Ćwirynkało
Z. Kazanowski, D. Osik-Chudowolska, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie …, 2003
92003
The quality of inclusive education from the perspective of teachers in Poland and Croatia
A Žic Ralić, D Cvitković, A Żyta, K Ćwirynkało
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 56 (2), 105-120, 2020
82020
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20