Posttraumatic growth in mothers of children with disabilities. S Byra, A Żyta, K Ćwirynkało Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 53 (Supplement), 15-27, 2017 | 35 | 2017 |
Sexuality of adults with intellectual disabilities as described by support staff workers K Ćwirynkało, S Byra, A Żyta Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017 | 27 | 2017 |
Analiza wtórna jakościowych danych zastanych: przegląd założeń teoretycznych i aplikacji metodologicznych B Borowska-Beszta, U Bartnikowska, K Ćwirynkało | 25 | 2017 |
Przekonania nauczycieli na temat edukacji włączającej uczniów ze specjalnymi potrzebami. Raport z badań K ĆWIRYNKAŁO, A Żyta Szkoła Specjalna 76 (4), 245-259, 2015 | 24 | 2015 |
Attitudes of Croatian and Polish elementary school teachers towards inclusive education of children with disabilities K Ćwirynkało, T Kisovar-Ivanda, JL Gregory, A Żyta, A Arciszewska, ... Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 53 (Supplement), 252-264, 2017 | 22 | 2017 |
Rodziny adopcyjne i zastępcze dziecka z niepełnosprawnością U Bartnikowska, K Ćwirynkało Oficyna Wydawnicza Impuls, 2013 | 21 | 2013 |
Społeczne funkcjonowanie osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną K Ćwirynkało AKAPIT, Toruń, 2010 | 19 | 2010 |
A pattern of transition to adulthood indicated in plans for the future of males with intellectual disabilities: Secondary qualitative data analysis U Bartnikowska, K Ćwirynkało, B Borowska-Beszta | 14 | 2017 |
Dlaczego koniec edukacji nie jest początkiem integracji społecznej K Ćwirynkało Osoby dorosłe z niepełnosprawnością intelektualną w lokalnej przestrzeni. W …, 2013 | 13 | 2013 |
Kobiety z niepełnosprawnoœcią intelektualną w roli matki–perspektywa zagrożeń U Bartnikowska, K Ćwirynkało, A Chyła Niepełnosprawność. Dyskursy pedagogiki specjalnej 13, 40-53, 2014 | 11 | 2014 |
Pozycja socjometryczna uczniów niepełnosprawnych a postawa nauczycieli wobec integracji K Ćwirynkało Kazanowski, D. Osik-Chudowolska (red.), Integracja osób niepełnosprawnych w …, 2003 | 11 | 2003 |
Do beliefs influence posttraumatic growth in fathers of children with intellectual disabilities? S Byra, K Ćwirynkało Research in developmental disabilities 104, 103687, 2020 | 10 | 2020 |
Masculinity and intellectual disability: A review of theoretical concepts and research K Ćwirynkało, B Borowska-Beszta, U Bartnikowska | 10 | 2016 |
Wspieranie rodzin dzieci z niepełnosprawnością–perspektywa zmiany A Żyta, K Ćwirynkało Wychowanie w Rodzinie 11 (1/2015), 377-396, 2015 | 10 | 2015 |
Dlaczego edukacja włączająca nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem? Doświadczenia i plany edukacyjne wobec dzieci z zespołem Downa w relacjach matek K Ćwirynkało, A Żyta Szkoła Specjalna 3 (274), 186-201, 2014 | 10 | 2014 |
Nowe tendencje i kierunki rozwoju pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną: zmiany terminologiczne A Żyta, K Ćwirynkało Niepełnosprawność 10, 52-61, 2013 | 10 | 2013 |
Self-Advocates with Intellectual Disabilities Talk about Love and Relationships: A Focus-Group Research Report. K Cwirynkalo, A Zyta International Journal of Special Education 34 (1), 109-122, 2019 | 9 | 2019 |
Coping strategies in students with physical disabilities–predictive role of self-esteem, general self-efficacy and basic hope S Byra, K Ćwirynkało Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 54 (2), 1-11, 2018 | 9 | 2018 |
Pozycja socjometryczna uczniów niepełnosprawnych a postawa nauczycieli wobec integracji [w:] Integracja osób niepełnosprawnych w edukacji i interakcjach społecznych, red K Ćwirynkało Z. Kazanowski, D. Osik-Chudowolska, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie …, 2003 | 9 | 2003 |
The quality of inclusive education from the perspective of teachers in Poland and Croatia A Žic Ralić, D Cvitković, A Żyta, K Ćwirynkało Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 56 (2), 105-120, 2020 | 8 | 2020 |