Follow
Mariusz Łapczyński
Title
Cited by
Cited by
Year
Drzewa klasyfikacyjne i regresyjne w badaniach marketingowych
M Łapczyński
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2010
422010
Drzewa klasyfikacyjne w badaniach satysfakcji i lojalności klientów
M Łapczyński
W: Analiza satysfakcji i lojalności klientów. Zastosowania statystyki i data …, 2003
262003
Analiza koszykowa i analiza sekwencji–wielki brat czuwa
M Łapczyński
Mat. Konf. z Seminarium Zastosowania Statystyki i Data Mining, Statsoft …, 2009
172009
DISCOVERING PATTERNS OF USERS’BEHAVIOUR IN AN E-SHOP–COMPARISON …
M Łapczyński, S Białowąs
Zeszyty Naukowe UEK w Katowicach, 367-392, 2013
11*2013
Drzewa klasyfikacyjne w badaniach satysfakcji i lojalności klientów, w: Analiza satysfakcji i lojalności klientów
M Łapczyński
Warszawa–Kraków, materiały szkoleniowe firmy StatSoft Polska, 2003
112003
Badania segmentów rynku motoryzacyjnego z zastosowaniem drzew klasyfikacyjnych (CART)
Ł Mariusz
Akademia Ekonomiczna, 2002
112002
Analiza porównawcza tabel kontyngencji i metody CHAID
M Łapczyński
Zeszyty Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 149-163, 2005
102005
Consumers’ Social Responsibility in the Process of Energy Consumption—The Case of Poland
K Hoffmann-Burdzińska, A Stolecka-Makowska, O Flak, M Lipowski, ...
Energies 15 (14), 5127, 2022
82022
Hybrydowe modele predykcyjne w marketingu relacji
M Łapczyński
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, 2016
82016
Analiza asocjacji i sekwencji w badaniach marketingowych
M Łapczyński
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014
82014
Market orientation and technological orientation in business services: The moderating role of organizational culture and human resources on performance
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki, M Łapczyński, M Kuziak, K Kapera
Plos one 17 (6), e0270737, 2022
72022
Modele hybrydowe CART-logit w ana lizie procesu podejmowania decyzji w gospodarstwie domowym
A Sagan, M Łapczyński
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 60-69, 2014
72014
Podejście regresyjne w budowie drzew klasyfikacyjnych CART
Ł Mariusz
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2005
72005
The gap between higher business education and business expectations: The case of Poland
M Tyrańska, M Łapczyński, M Walczak, B Ziębicki
Sustainability 13 (24), 13809, 2021
62021
Modele hybrydowe CART-LOGIT w analizie danych rynkowych
M Łapczyński
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 85-95, 2009
62009
Wpływ aktywności mieszkańców na poziom życia w gminach woj. małopolskiego
M Łapczyński
62005
Przyczynowa interpretacja drzew klasyfikacyjnych,[w:] Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych pod red
M Łapczyński
S. Mynarskiego, Wydawnictwo AE w Krakowie, Kraków, 47-60, 2002
62002
The impact of innovation orientation and knowledge management on business services performance moderated by technological readiness
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki, M Łapczyński
European Journal of Innovation Management 26 (7), 674-695, 2023
52023
Hybrid C&RT-Logit Models In Churn Analysis
M Łapczyński
Folia Oeconomica Stetinensia 14 (2), 37-52, 2014
52014
Impact of cluster validity measures on performance of hybrid models based on k-means and decision trees
M Łapczyński, B Jefmański
Advances in Data Mining. Ibai Publishing, 153-162, 2013
52013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20