Obserwuj
Dr Mateusz Smieszek
Dr Mateusz Smieszek
Nicolaus Copernicus University in Toruń, Faculty of Philosophy and Social Sciences
Zweryfikowany adres z umk.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Cinematherapy as a part of the education and therapy of people with intellectual disabilities, mental disorders and as a tool for personal development
M Smieszek
International Research Journal for Quality in Education 6 (1), 30-34, 2019
152019
Nethnographic Research Report on Families with Members with Disabilities in Social Media and Facebook
M Smieszek, B Borowska-Beszta
Psycho-Educational Research Reviews 6 (2), 89-102, 2017
42017
The project method as a form of teaching people with disabilities
M Smieszek
European Journal of Educational and Social Sciences 3 (1), 49-56, 2018
22018
Edukacja i terapia osób z niepełnosprawnością intelektualną a nowoczesne technologie - szanse i zagrożenia
M Smieszek
Funkcjonowanie szkoły i jej podmiotów wobec wyzwań cywilizacyjnych - teoria …, 2021
12021
What content is published on websites of organizations supporting people with disabilities? Secondary Analysis of Online Sources
M Smieszek
Niepełnosprawność i Rehabilitacja, 12-21, 2020
12020
Automarginalization of the Elderly Females Living in Care Homes as an Outcome of Transition from Symbolic Once to Now: Secondary Qualitative Data Analysis (SQDA)
B Borowska-Beszta, M Smieszek
12018
Mobile banking apps in Poland and their accessibility for consumers with disabilities: a case study
A Borowska-Beszta, S Mateusz, B Borowska-Beszta
Disability & Society 38 (9), 1-22, 2023
2023
Aplikacje mobilne asystujące osobom z niepełnosprawnościami w niezależnym życiu oraz ich asystentom osobistym
M Smieszek, B Borowska-Beszta
Niepełnosprawność i Rehabilitacja 90 (2), 16-33, 2023
2023
Activity and voice of people with sensory dysfunctions on social media. Report on netnographic research
M Smieszek
Social Work 36 (6), 37-65, 2021
2021
Aktywność i głos osób z dysfunkcjami sensorycznymi na portalach społecznościowych. Raport z badań netnograficznych
M Smieszek
Praca Socjalna 6 (XXXVI), 37-65, 2021
2021
Jakie treści są publikowane na stronach internetowych organizacji wspierających osoby niepełnosprawne? Analiza wtórna źródeł internetowych
M Smieszek
Niepełnosprawność i Rehabilitacja, 53-66, 2020
2020
Samotność w sieci
M Smieszek
Różne oblicza samotności. Konteksty pedagogiczne, 48-62, 2019
2019
Conducting Interviews with Elderly Informants for the Purposes of Educational Ethnography: Selected Aspects of Gerontological Fieldwork
B Borowska-Beszta
Psycho-Educational Research Reviews 7 (3), 19-31, 2018
2018
Relation between the Internet and Social and School Functioning of Children and Adolescents: A Review
M Smieszek
International Reseach Journal for Quality in Education 5, 22 - 26, 2018
2018
A Support received in the Large Families in Poland as a factor influencing the Student's Results in School: Quantitative Survey Report
M Smieszek
International Research Journal for Quality in Education 4, 12-17, 2017
2017
Relation between the Internet and Social and School Functioning of Children and Adolescents: A
M Smieszek
ORCID ID: orcid. org/0000-0001-6058-4018 Interdisciplinary Doctoral School Academia Copernicana, Nicolaus Copernicus University, Toruń
M SMIESZEK
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–17