Sytuacja społeczna i rodzinna słyszących dzieci niesłyszących rodziców U Bartnikowska Wydawnictwo Edukacyjne" Akapit", 2010 | 54 | 2010 |
Żyjąc z niepełnosprawnością: przeszłość, teraźniejszość i przyszłość U Bartnikowska, A Żyta Wydawnictwo Edukacyjne" AKAPIT", 2007 | 27 | 2007 |
Żyjąc z niepełnosprawnością: przeszłość, teraźniejszość i przyszłość U Bartnikowska, A Żyta Wydawnictwo Edukacyjne" AKAPIT", 2007 | 27 | 2007 |
Analiza wtórna jakościowych danych zastanych: przegląd założeń teoretycznych i aplikacji metodologicznych B Borowska-Beszta, U Bartnikowska, K Ćwirynkało | 25 | 2017 |
Zaniedbania w aspekcie triady: szkoła–rodzice–dziecko w kształceniu integracyjnym i masowym dzieci z wadą słuchu U Bartnikowska, M Wójcik W: Z. Gajdzica, D. Osik-Chudowolska (red.), Wątki zaniedbane, zaniechane …, 2004 | 24 | 2004 |
Rodziny adopcyjne i zastępcze dziecka z niepełnosprawnością U Bartnikowska, K Ćwirynkało Oficyna Wydawnicza Impuls, 2013 | 21 | 2013 |
Głuchota–mniejszość językowa, kulturowa, pogranicze..., czyli społeczny kontekst badania zjawisk związanych z uszkodzeniem słuchu U Bartnikowska Niepełnosprawność. Półrocznik naukowy 4, 27-41, 2010 | 16 | 2010 |
A pattern of transition to adulthood indicated in plans for the future of males with intellectual disabilities: Secondary qualitative data analysis U Bartnikowska, K Ćwirynkało, B Borowska-Beszta | 14 | 2017 |
Małżeństwa mieszane:(osoba z uszkodzonym słuchem-osoba słysząca) U Bartnikowska Impuls, 2004 | 12 | 2004 |
Kobiety z niepełnosprawnoœcią intelektualną w roli matki–perspektywa zagrożeń U Bartnikowska, K Ćwirynkało, A Chyła Niepełnosprawność. Dyskursy pedagogiki specjalnej 13, 40-53, 2014 | 11 | 2014 |
Children with special educational needs (SEN) in the Polish education system U Bartnikowska, B Antoszewska Psycho-Educational Research Reviews 6 (3), 100–108-100–108, 2017 | 10 | 2017 |
Masculinity and intellectual disability: A review of theoretical concepts and research K Ćwirynkało, B Borowska-Beszta, U Bartnikowska | 10 | 2016 |
Wyznaczniki kształtujące sytuację ucznia z niepełnosprawnością w klasie ogólnodostępnej i integracyjnej–analiza dostępnych badań U Bartnikowska, K Ćwirynkało Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej, 29–48-29–48, 2016 | 8 | 2016 |
Nauczyciele szkoły integracyjnej wobec kształcenia dzieci z trudnościami emocjonalnymi iw zachowaniu U Bartnikowska, K Ćwikrynało, A Żyta Niepełnosprawność 2016 (23 (2016)), 133-145, 2016 | 8 | 2016 |
Niepełnosprawność a macierzyństwo–możliwości i bariery U Bartnikowska, K Ćwirynkało, A Chyła Studium fenomenograficzne samotnych matek z niepełnosprawnością …, 2013 | 8 | 2013 |
Masculinity as defined by males self-advocates with intellectual disabilities: A focus group research report K Ćwirynkało, B Borowska-Beszta, U Bartnikowska | 7 | 2017 |
Dziecko z niepełnosprawnością w rodzinie adopcyjnej i zastępczej U Bartnikowska, K Ćwirynkało Część I–zetknięcie się z niepełnosprawnością dziecka, analiza decyzji …, 2012 | 7 | 2012 |
tendencje izolacyjne czy szansa na integrację?[w:] Rutkowiak J U Bartnikowska, P tożsamości kulturowej Głuchych Krause A.(red.), Naukowe forum pedagogów. Obszary społecznej marginalizacji …, 2009 | 6 | 2009 |
Integracja szkolna we wspomnieniach dorosłych z niepełnosprawnością–koncepcja a rzeczywistość U Bartnikowska, A Żyta Pedagogika specjalna–koncepcje i rzeczywistość 2, 523-530, 2007 | 6 | 2007 |
Zranione dziecko–czy wystarczy tylko je kochać U Bartnikowska Perspektywa rodzin adopcyjnych i zastępczych, 0 | 6 | |