Obserwuj
Urszula Bartnikowska
Urszula Bartnikowska
Zweryfikowany adres z uwm.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Sytuacja społeczna i rodzinna słyszących dzieci niesłyszących rodziców
U Bartnikowska
Wydawnictwo Edukacyjne" Akapit", 2010
542010
Żyjąc z niepełnosprawnością: przeszłość, teraźniejszość i przyszłość
U Bartnikowska, A Żyta
Wydawnictwo Edukacyjne" AKAPIT", 2007
272007
Żyjąc z niepełnosprawnością: przeszłość, teraźniejszość i przyszłość
U Bartnikowska, A Żyta
Wydawnictwo Edukacyjne" AKAPIT", 2007
272007
Analiza wtórna jakościowych danych zastanych: przegląd założeń teoretycznych i aplikacji metodologicznych
B Borowska-Beszta, U Bartnikowska, K Ćwirynkało
252017
Zaniedbania w aspekcie triady: szkoła–rodzice–dziecko w kształceniu integracyjnym i masowym dzieci z wadą słuchu
U Bartnikowska, M Wójcik
W: Z. Gajdzica, D. Osik-Chudowolska (red.), Wątki zaniedbane, zaniechane …, 2004
242004
Rodziny adopcyjne i zastępcze dziecka z niepełnosprawnością
U Bartnikowska, K Ćwirynkało
Oficyna Wydawnicza Impuls, 2013
212013
Głuchota–mniejszość językowa, kulturowa, pogranicze..., czyli społeczny kontekst badania zjawisk związanych z uszkodzeniem słuchu
U Bartnikowska
Niepełnosprawność. Półrocznik naukowy 4, 27-41, 2010
162010
A pattern of transition to adulthood indicated in plans for the future of males with intellectual disabilities: Secondary qualitative data analysis
U Bartnikowska, K Ćwirynkało, B Borowska-Beszta
142017
Małżeństwa mieszane:(osoba z uszkodzonym słuchem-osoba słysząca)
U Bartnikowska
Impuls, 2004
122004
Kobiety z niepełnosprawnoœcią intelektualną w roli matki–perspektywa zagrożeń
U Bartnikowska, K Ćwirynkało, A Chyła
Niepełnosprawność. Dyskursy pedagogiki specjalnej 13, 40-53, 2014
112014
Children with special educational needs (SEN) in the Polish education system
U Bartnikowska, B Antoszewska
Psycho-Educational Research Reviews 6 (3), 100–108-100–108, 2017
102017
Masculinity and intellectual disability: A review of theoretical concepts and research
K Ćwirynkało, B Borowska-Beszta, U Bartnikowska
102016
Wyznaczniki kształtujące sytuację ucznia z niepełnosprawnością w klasie ogólnodostępnej i integracyjnej–analiza dostępnych badań
U Bartnikowska, K Ćwirynkało
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej, 29–48-29–48, 2016
82016
Nauczyciele szkoły integracyjnej wobec kształcenia dzieci z trudnościami emocjonalnymi iw zachowaniu
U Bartnikowska, K Ćwikrynało, A Żyta
Niepełnosprawność 2016 (23 (2016)), 133-145, 2016
82016
Niepełnosprawność a macierzyństwo–możliwości i bariery
U Bartnikowska, K Ćwirynkało, A Chyła
Studium fenomenograficzne samotnych matek z niepełnosprawnością …, 2013
82013
Masculinity as defined by males self-advocates with intellectual disabilities: A focus group research report
K Ćwirynkało, B Borowska-Beszta, U Bartnikowska
72017
Dziecko z niepełnosprawnością w rodzinie adopcyjnej i zastępczej
U Bartnikowska, K Ćwirynkało
Część I–zetknięcie się z niepełnosprawnością dziecka, analiza decyzji …, 2012
72012
tendencje izolacyjne czy szansa na integrację?[w:] Rutkowiak J
U Bartnikowska, P tożsamości kulturowej Głuchych
Krause A.(red.), Naukowe forum pedagogów. Obszary społecznej marginalizacji …, 2009
62009
Integracja szkolna we wspomnieniach dorosłych z niepełnosprawnością–koncepcja a rzeczywistość
U Bartnikowska, A Żyta
Pedagogika specjalna–koncepcje i rzeczywistość 2, 523-530, 2007
62007
Zranione dziecko–czy wystarczy tylko je kochać
U Bartnikowska
Perspektywa rodzin adopcyjnych i zastępczych, 0
6
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20