Obserwuj
Monika Sulej-Janus
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Reklama podprogowa jako forma manipulacji
M Sulej
Warszawskie Studia Pastoralne 12, 2010
52010
Promowanie wiary i wartości chrześcijańskich poprzez reklamę
M Sulej
Warszawskie Studia Pastoralne 10, 2009
42009
Wpływ reklamy i'public relations' na wizerunek Kościoła w Polsce
M Sulej
Warszawskie Studia Pastoralne 13, 2011
32011
Marketing polityczny w mediach społecznościowych - szanse i zagrożenia dla procesu komunikacji i jego uczestników
TJ Monika Sulej
Polityka w mediach, 185-202, 2016
2016
Reklama w duszpasterstwie
ES Monika Sulej
Media w duszpasterstwie, 349 – 388, 2014
2014
Sport i sportowiec jako produkt – komercjalizacja jako zmiana idei sportu
TJ Monika Sulej
Kultura fizyczna a zmiana społeczna, 75-82, 2014
2014
Wizerunek księdza w polskich produkcjach telewizyjnych
M Sulej
Kościół w Polsce dzisiaj, 104 – 123, 2013
2013
Autoprezentacyjne możliwości reklamy Kościoła jako odpowiedź na kryzys wiary i religijności
TJ Monika Sulej
Rodzina, młodzież i media. Problemy z życia i działalności Kościoła w Polsce …, 2011
2011
Słowo do Uczestników Sympozjum
E Skwarska, M Sulej, S Pacholski
Warszawskie Studia Pastoralne 10, 2009
2009
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–9