Obserwuj
Anna Kozłowska
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Oddziaływanie mass mediów
A Kozłowska
OW SGH, 2006
1332006
Reklama. Techniki perswazyjne
A Kozłowska
Techniki perswazyjne, OW SGH, Warszawa, 2011
1222011
Reklama. Socjotechnika oddziaływania
A Kozłowska
OW SGH, 2006
52*2006
Jednostka a społeczeństwo
A Kozłowska
J. Polakowska-Kujawa (red.), Socjologia ogólna. Wybrane problemy, 32-49, 2005
21*2005
Potrzeby jako system klasyfikacji modeli perswazyjnych-raport badawczy
A Kozłowska
WSP, 2014
192014
Techniki perswazyjne oddziałujące na postawy konsumpcyjne
A Kozłowska
Strategie komunikacji reklamowej z konsumentem, 97-113, 2012
16*2012
Bohater reklamowy, czyli jak budować wiarygodność w reklamie
A Kozłowska
Studia i Prace. Kwartalnik Kolegium Ekonomiczno-Społecznego 1, 119-137, 2013
14*2013
FCB: weryfikacja założeń modelu oddziaływania reklamowego
A Kozłowska
"Marketing i Rynek", 20-28, 2013
142013
Model A.L. Dicka i K. Basu: nowe ramy koncepcyjne dla badania oddziaływania reklamy na lojalność konsumencką
A. M. Wiśniewska, A. Kozłowska
Kształtowanie lojalności konsumenckiej, red. A. Wiśniewska, 32-66, 2013
9*2013
Reklama. Od osobowości marki do osobowości konsumenta
A Kozłowska
Instrumenty kształtowania wizerunku marki, A. Grzegorczyk (red.), 125-142, 2005
9*2005
Prowokowanie emocji w reklamie. Kontrowersje wokół reklamy
A Kozłowska
Prowokowanie emocji w reklamie. Kontrowersje wokół reklamy, 2001
9*2001
Oddziaływanie reklamy na motywy zakupowe: ramy koncepcyjne
A Kozłowska
AUNC ZARZĄDZANIE 413 (1), 109-124, 2013
72013
Chatboty: perspektywy rozwoju technologii informatycznych w kontakcie z klientem
A Kozłowska, A Rodzik
Acta Universitatis Nicolai Copernici Zarządzanie 45 (1), 2018
62018
Model oddziaływania reklamowego: weryfikacja dotychczasowych założeń
A Kozłowska
M. Skorek, K. Dziewanowska, A. Kacprzak, Marketing Przyszłości. Trendy …, 2014
6*2014
Reklama w procesie budowania doświadczeń konsumenta z marką
A Kozłowska
Marketing i Rynek, 12-17, 2015
52015
Zastosowanie modelu ELM w reklamie prasowej–raport badawczy
A Kozłowska
Wyższa Szkola Promocji, 2011
52011
Cele reklamowe. Weryfikacja założeń
A Kozłowska
AUNC ZARZĄDZANIE 43 (2), 125-139, 2016
42016
Reklama: w kierunku komunikacji społecznie odpowiedzialnej
A Kozłowska
A. Kołodziej-Durnas (red.), Reklama społeczna - między społecznymi …, 2015
4*2015
Reklama w procesie budowania lojalności konsumenta: ujęcie modelowe
A Kozłowska
Ekonomia XXI Wieku, 168-184, 2014
42014
O aktywności społeczno-zawodowej kobiet w czasopiśmie" Twój Styl"
A Kozłowska
Studia i Prace. Kwartalnik Kolegium Ekonomiczno-Społecznego, 113-135, 2012
4*2012
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20